Labels

Εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας



Πριν αποφασίσετε να εγκαταστήσετε ένα σύστημα ασφαλείας στο χώρο σας, η πρώτη απόφαση που πρέπει να λάβετε είναι εάν η ευκολία σας είναι το ίδιο απαραίτητη για εσάς όσο και η ασφάλειά σας. Πολλά από τα συστήματα συναγερμών που θα δείτε σήμερα στην αγορά προσφέρουν στοιχεία και των δύο. Δηλαδή την ασφάλεια του σπιτιού σας μέσα από έξυπνα συστήματα. Ένα έξυπνο σύστημα ασφαλείας είναι βασισμένο στο διαδίκτυο. Θα έχετε την προστασία ενός συναγερμού σπιτιού αλλά και πολλές άλλες λειτουργίες που θα σας βοηθήσουν να κάνετε την ζωή σας πολύ απλή, να εξοικονομείται χρήματα και να έχετε τον απόλυτο έλεγχο του χώρου σας ακόμα και αν βρίσκεστε μακριά από αυτόν. 

Στις εταιρείες συστημάτων συναγερμού σπιτιών θα βρείτε όλα όσα ψάχνετε για την έξυπνη ασφάλεια και προστασία του χώρου σας με συναγερμούς που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο θα παρακολουθείτε και θα ελέγχετε τις διαδικασίες στο σπίτι σας. Ωστόσο, ο συνολικός έλεγχος θα παραμένει στα χέρια του χρήστη, δηλαδή σε εσάς. Απλά μπορείτε να συνδέσετε τον συναγερμό σας στο κινητό σας, στο tablet σας ή στον υπολογιστή σας έχοντας με τον τρόπο αυτό μια επαγγελματική παρακολούθηση του σπιτιού σας που θα σας επιτρέπει να επαληθεύσετε γρήγορα έναν συναγερμό στην ιδιοκτησία σας έτσι ώστε να επισπεύσετε την ανταπόκριση έκτακτης ανάγκης, να ακυρώσετε εύκολα έναν ψεύτικο συναγερμό ή να στείλετε ένα σήμα πανικού χωρίς να χρειάζεται να είστε στην ιδιοκτησία σας όταν συμβούν αυτά τα άλλα περιστατικά. Όλο αυτό θα σας βοηθήσει να έχετε τον έλεγχο και θα ενισχύσει την ασφάλειά σας και την ηρεμία σας.   


Τα πιστοποιημένα καταστήματα συστημάτων ασφαλείας έχοντας στο ενεργητικό τους δεκάδες εγκαταστάσεις, έχει την εμπειρία και την εκπαίδευση, για να εφαρμόσει πλήρως τις σύγχρονες προδιαγραφές για έναν ασφαλές και έξυπνο συναγερμό για το σπίτι. Το εκπαιδευμένο προσωπικό μας, θα φροντίζει να σας τοποθετήσει το σύστημα ασφαλείας στο χώρο σας αλλά θα είναι δίπλα σας και σε ότι πρόβλημα παρουσιαστεί. Έτσι θα έχετε μια πραγματικά ολοκληρωμένη λύση. Επίσης οι συναγερμοί σπιτιών και τα προϊόντα μας προσαρμόζονται πάντα στις δικές σας ανάγκες και σύμφωνα με τον προϋπολογισμό σας.  Στόχος μας είναι σε εμάς οι επιλογές που θα κάνετε να κατά το μέγιστο αποδοτικές για την ασφάλειά σας. Επιπλέον οι συναγερμοί σήμερα έχουν την δυνατότητα να συνδεθούν σε κέντρο λήψης σημάτων συναγερμού που θα σας παρέχει ασφάλεια 24ωρες 




1 σχόλια:

  1. Σήμερα μετά από σχεδόν οχτώ ολόκληρους μήνες επισκέφτηκα το εξοχικό μου. Λόγω της καραντίνας με τον covid-19, δεν μπορούσα να πάω επειδή το εξοχικό μου βρίσκετε στην Χαλκίδα. Είχα μεγάλο άγχος που για τόσο πολύ καιρό δεν είχα πάει να δω το σπίτι μου και τελικά η διαίσθησή μου βγήκε αληθινή. Το σοκ με ότι αντίκρισα ήταν μεγάλο. Είχε δυστυχώς παραβιαστεί το σπίτι μου από διαρρήκτες, στην πίσω μεριά που είναι δύσκολο κάποιος να τους αντιληφθεί. Παραβίασαν την πίσω πόρτα της κουζίνας και μπήκαν στο σπίτι, που ήταν όλα άνω κάτω. Πήραν κάποια χρήματα που είχα για ώρα ανάγκης και ότι πολύτιμο υπήρχε μέσα, καταλαβαίνετε δεν άφησαν τίποτα και φυσικά κανένας από τους γείτονες δεν πήρε χαμπάρι πως έγινε διάρρηξη στο σπίτι μου. Κάλεσα την αστυνομία να δηλώσω την κλοπή, χωρίς βέβαια να έχω την ελπίδα πως θα βρεθούν οι ληστές. Έπρεπε να δω άμεσα πως θα προστατέψω το σπίτι. Αμέσως σκέφτηκα να βάλω ένα σύστημα συναγερμού γιατί ήμουν σίγουρη πως θα ξανά επιχειρούσαν να με κλέψουν. Άρχισα να αναζητώ στο ιντερνέτ εταιρείες που πουλούν και τοποθετούν συναγερμούς. Μάταια όμως γιατί ήταν Σάββατο και οι περισσότεροι από αυτούς που μίλησα στο τηλέφωνο, μου είπαν ότι θα μπορούσαν από Δευτέρα και εννοείται πως δεν χρειάζεται να σας αναφέρω πόσα χρήματα μου ζητούσαν για την αγορά του συναγερμού και την εγκατάσταση του. Εντάξει ήμουν αγχωμένη αλλά όχι και να δεχθώ ότι μου έλεγαν και ότι ποσό μου ζητούσαν…Τελικά μετά από αρκετά τηλέφωνα και πολλές αρνητικές απαντήσεις επικοινώνησα με την εταιρεία www.synagermoi-spition.gr και για καλή μου τύχη οι άνθρωποι ήταν ευγενέστατοι και πολύ εξυπηρετικοί. Αφού με καθησύχασαν κλείσαμε ραντεβού και σε λίγο είχαν έρθει στο σπίτι μου. Αφού το εξέτασαν λεπτομερώς, μου είπαν τι ακριβώς χρειάζεται για να είναι ασφαλές. Να σας πω επίσης πως ο τεχνικός τους ήρθε εντελώς δωρεάν και είχε μεγάλη εμπειρία. Σας μιλάω για επαγγελματίες, άψογοι στην δουλειά τους και πρόθυμοι να με εξυπηρετήσουν ακόμα και αν ήταν Σαββάτο. Αργά το απόγευμα χωρίς καθυστερήσεις στο σπίτι μου είχαν τοποθετήσει έναν από τους καλύτερους συναγερμούς και το πιο σημαντικό χωρίς να πληρώσω ένα σωρό λεφτά. Τους ευχαριστώ για όλα όσα έκαναν για εμένα και θέλω να σας την προτείνω αυτή την εταιρεία αν σκέφτεστε να βάλετε ένα σύστημα ασφαλείας στο σπίτι σας. Είναι επαγγελματίες σε αυτό που κάνουν, αλλά πάνω από όλα άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή