Labels

Συναγερμοί για οικίες





Τα κρούσματα διαρρήξεων έχουν αυξηθεί σε μεγάλο ποσοστό και θα πρέπει να πάρουμε τα απαραίτητα μετρά ασφάλειας για να προστατεύουμε το σπίτι μας ή τη περιούσια μας και φυσικά την οικογένεια μας. Ένας αποτελεσματικό μέτρο ασφάλειας είναι τα συστήματα συναγερμού που με την τεχνολογία τους μπορούν να μας παρέχουν ασφάλεια και όταν είμαστε μέσα στη οικία μας και όταν απουσιάζουμε από το σπίτι μας. Ένα σύστημα συναγερμού έχει την δυνατότητα να συνδεθεί και σε κέντρο λήψεως σημάτων συναγερμού και να έχουμε ενημέρωση 24ωρες από το κέντρο σε περίπτωση που ενεργοποιηθεί το σύστημα ασφάλειας. Συστήματα ασφάλειας υπάρχουν αρκετά στη αγορά και επώνυμα όπως είναι της εταιρείας DSC, PARADOX, SIEMENS, BOSCH. Και αρκετές άλλες εταιρείες με αξιόπιστα συστήματα συναγερμού. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να έρθουμε σε επαφή με μια η και περισσότερες εταιρείες συστημάτων συναγερμού για να επισκεφτούν το χώρο μας και να μας δώσουν τη προσφορά τους και φυσικά να αξιολογήσετε την κατάλληλη εταιρεία. Εδώ σας παρουσιάζουμε την εταιρεία μας  www.shopalarm.gr που ασχολείτο αποκλειστικά με συστήματα συναγερμού για σπίτια. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε και με το κατάστημα μας. 210-2446334

1 σχόλια:

  1. Κάθε μέρα παρακολουθούμε τις ειδήσεις και βλέπουμε συνεχώς ότι πολύς κόσμος πέφτει θύμα κλοπών και διαρρήξεων και τις πρωινές ώρες και τις απογευματινές αλλά και τις βραδινές ώρες.Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα πέσω και εγώ θύμα κλοπής στο σπίτι μου. Κι όμως συνέβη και σε μένα. Φεύγοντας για τη δουλειά μου ενώ ήταν μία ευχάριστη μέρα, ήρθε η ώρα να σχολάσω, όμως φτάνοντας στο σπίτι μου στον τέταρτο όροφο που μένω, με το που βγαίνω από το ασανσέρ και βλέπω την πόρτα του σπιτιού μου παραβιασμένη με πιάνει πανικός. Μπαίνοντας στο σπίτι βλέπω ένα σπίτι χάλια, πεταμένα ρούχα, τα συρτάρια στα έπιπλα ανοιχτά μέχρι και το ψυγείο το βρήκα ανοιχτό. Άρχισα να ουρλιάζω δεν ήξερα τι να κάνω, ανέβηκαν οι γείτονες από τον κάτω όροφο πάνω να δουν τι συμβαίνει και εγώ δεν ήξερα τι είχε γίνει. Στην αρχή νόμιζα ότι είχε γίνει σεισμός αλλά μετά κατάλαβα ότι με είχαν κλέψει. Αφού έψαξα το σπίτι είδα ότι μου λείπανε χρυσαφικά, μερικά χρήματα μη φανταστείτε πολλά πολύ λίγα. Μου είχαν πάρει κάποια ρούχα και γενικά το σπίτι το είχανε κάνει άνω-κάτω. Ειδοποίησα την αστυνομία φυσικά η αστυνομία ήρθε μετά από 2 ώρες αφού κάναμε μία βόλτα μέσα στο σπίτι μου είπαν ότι θα έρθει η σήμανση για να πάρει αποτυπώματα. Όπως καταλαβαίνετε η σήμανση δεν ήρθε την ίδια μέρα και εγώ φοβόμουνα να κοιμηθώ στο σπίτι κατέβηκα στη γειτόνισσα από κάτω και κοιμήθηκα. Την επόμενη μέρα πήρα άδεια από τη δουλειά μου για να έρθει η σήμανση να πάρει αποτυπώματα. Ήρθανε αφού μου το κάνω το σπίτι όλο μαύρο πόρτες και παράθυρα για να πάρουν αποτυπώματα μου είπανε ότι θα δούνε τι μπορεί να γίνει. Τακτοποίησα το σπίτι και έβαλα τα πράγματα στη σειρά ενώ καταλαβαίνετε ότι το ψυχολογικό μου ήταν πολύ δύσκολο, έπρεπε να δω τι θα κάνω για να ασφαλίσω το σπίτι βλέπετε μένω και μόνη μου. Στην αρχή σκέφτηκα να τοποθετήσω μία πόρτα ασφαλείας γιατί την πόρτα ασφαλείας είδα παραβιασμένη, αλλά με συμβούλευσαν οι γειτόνοι ότι στο από κάτω σπίτι είχανε μπει από την μπαλκονόπορτα και έτσι σκέφτηκα και πόρτα ασφαλείας να βάλω μπορεί να μπουν από το πλαϊνό παράθυρο. Έτσι αποφάσισα να τοποθετήσω ένα σύστημα ασφαλείας και αφού έκανα τη σχετική έρευνα στο διαδίκτυο βρήκα δύο εταιρείες, οι άνθρωποι ήταν ευγενέστατοι, ήρθαν στο χώρο μου και μου δώσανε την προσφορά τους εφόσον είχαν μελετήσει το σπίτι. Μου εξήγησαν πώς θα γίνει η εγκατάσταση και αφού επέλεξα την εταιρεία που είχε την καλύτερη τιμή συμφωνήσαμε την ημέρα που θα ρθει να γίνει η τοποθέτηση. Οι άνθρωποι ήρθανε το πρωί κάνανε την τοποθέτηση, μου βάλανε παγίδες σε όλο το σπίτι, μου βάλανε εξωτερική σειρήνα, πληκτρολόγιο και γενικά η δουλειά τους ήταν εξαίρετη καθώς και οι τεχνικοί της εταιρείας. Συνδέσαμε τον συναγερμό στο κέντρο λήψης σημάτων που αυτό με τη σειρά του σε περίπτωση που λάβει συναγερμό ειδοποιεί την αστυνομία και εμένα θα ήθελα να τους ευχαριστήσω δημόσια ήταν εξαιρετικοί στη δουλειά τους και παιδιά σας συμβουλεύω να τοποθετήσετε όλοι ένα σύστημα ασφαλείας και να μπορείτε να κοιμάστε ήσυχοι και ποτέ να μην βρεθείτε στη δυσάρεστη θέση που βρέθηκα και εγώ όταν γύρισα από τη δουλειά μου. Σας ευχαριστώ. Γαρυφαλιά Γκιώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή