Labels

Γιατί χρειάζεστε ένα σύστημα ασφαλείας


Όλοι μας για να είμαστε ασφαλής στο σπίτι μας θα πρέπει να βρούμε τρόπους για να ενισχύσουμε την ασφάλεια του σπιτιού μας. Μια πολύ καλή λύση είναι τα συστήματα ασφάλειας σπιτιού και τη σημαίνει αυτό ότι έχοντας ένα καλό σύστημα συναγερμού θα μειώσουμε της πιθανότητες να έχουμε μια διαρρήξει στο σπίτι μας και θα σας σας εξηγήσω γιατί έχουμε λιγότερες πιθανότητες να πέσουμε θύματα κλοπής όταν έχουμε συναγερμό στο σπίτι μας.

Σκεφτείτε το εξής: Αν ήσασταν διαρρήκτης και ψάχνατε να διαρρήξετε ένα σπίτι και ήσασταν ανάμεσα σε δυο σπίτια και το ένα από τα δυο είχε συναγερμό πιο σπίτι από τα δυο επιλέγατε. Είμαι σίγουρος ότι ξέρω την απάντησή σας οπότε ας προχωρήσουμε παρακάτω.

Ένα σύστημα συναγερμού σήμερα το κόστος του δεν είναι μεγάλο με της υπηρεσίες που μας παρέχει και ή τιμή του καθορίζεται από τι συναγερμό θέλουμε να τοποθετήσουμε στην οικία μας αν είναι ασύρματο σύστημα ασφάλειας ή καλωδιακό σύστημα ασφάλειας τη επιλογή θα κάνουμε θα εξαρτηθεί από την μελέτη του συναγερμού που θα πραγματοποιηθεί στο χώρο σας από τεχνικό της εταιρείας

Ουσιαστικά έχουμε αρκετές επιλογές τη συναγερμό θα επιλέξουμε εδώ σας προτείνουμε μια εταιρεία  www.synagermoi-spition.gr που ασχολείται αποκλειστικά με εγκαταστάσεις συναγερμών σπιτιού και με προϋπηρεσία 17 χρονών στα σύστημα συναγερμού για σπίτια καλέστε τον τεχνικό για μια δωρεάν μελέτη του χώρου σας.

3 σχόλια:

  1. Η ασφάλεια του σπιτιού μας είναι η πιο σημαντική! Έχετε απόλυτο δίκιο στο άρθρο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα συστήματα ασφαλείας σήμερα είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητα για την ασφάλεια του σπιτιού μας ή της επιχείρησής μας. Όμως το πρώτο και το πιο σημαντικό βήμα είναι η σωστή επιλογή της εταιρείας που θα εγκαταστήσει το σύστημα συναγερμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα πράγματα έχουν αλλάξει δεν είναι όπως ήταν παλιά. Σήμερα φεύγουμε από το σπίτι μας και δεν ξέρουμε όταν γυρίσουμε τι θα βρούμε. Έτσι και εγώ έφυγα από το σπίτι μου να πάω στη δουλειά μου και όταν γύρισα βρήκα το σπίτι μου λεηλατημένο. Δεν μου είχαν αφήσει εντελώς τίποτα όπως καταλαβαίνετε το σοκ ήταν τεράστιο είναι δυνατόν να φεύγεις για τη δουλειά σου και γυρίζοντας να βρίσκεις το σπίτι σου λεηλατημένο από τους διαρρήκτες; Αμέσως ειδοποίησα την αστυνομία η οποία ήρθε και αφού πήρε αποτυπώματα μου είπαν να κάνω μήνυση κατά αγνώστων. Όπως καταλαβαίνετε η αμέσως επόμενη κίνησή μου ήταν να βρω μία εταιρεία Συστημάτων συναγερμού για να τοποθετήσω ένα σύστημα ασφαλείας στο σπίτι μου και έτσι να προστατέψω την περιουσία μου. Αφού έπαθα και έμαθα σας συμβουλεύω να μην αγνοείτε τα συστήματα ασφαλείας είναι πολύ σημαντικά για την προφύλαξη του σπιτιού μας από κάθε κίνδυνο. Και όπως με ενημέρωσαν οι τεχνικοί της εταιρίας που ήρθαν σπίτι μου για την εγκατάσταση του συναγερμού μπορώ το σύστημα ασφαλείας μου να το οπλίσω και όταν είμαι μέσα στο σπίτι και όταν λείπω. Ακόμα και το βράδυ που κοιμάμαι. Επίσης στο πληκτρολόγιο που μου τοποθέτησαν υπάρχει κουμπί πανικού σε περίπτωση που κάποιος με απειλήσει και βρεθώ σε κίνδυνο, κουμπί για πυρκαγιά και κουμπί για Ιατρικό συμβάν. Τους ευχαριστώ για την άμεση εξυπηρέτηση. Το σύστημα συναγερμού που μου τοποθέτησαν ήταν της εταιρείας www.dsc.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή