Labels

Τα Συστήματα συναγερμού σήμερα

 


Τα συστήματα συναγερμού σήμερα είναι ο καλύτερός μας φύλακας και με πολύ μικρό κόστος. Αν έχετε πάρει την απόφαση να προχωρήσετε στην αγορά και τοποθέτηση ενός συστήματος συναγερμού νομίζω ότι έχετε πάρει την πιο σωστή απόφαση.

Πολύς κόσμος αφού έχει πέσει θύμα κλοπής μετά προχώρα στην τοποθέτηση ενός συναγερμού. Ενώ θα μπορούσε να κάνει πρόληψη κάνοντας μια σωστή έρευνα για το σύστημα συναγερμού που θα επιλέξει για τον χώρο του και όχι να το κάνει πάνω στο πανικό του.

Το κόστος σήμερα ενός συναγερμού για ένα σπίτι έως 100 τετραγωνικά δεν ξεπερνά τα 600 ευρώ είτε ασύρματος είναι ο συναγερμός, είτε καλωδιακός και αν κάνουμε και τη σύνδεση με το κέντρο λήψης σημάτων το κόστος δεν ξεπερνά τα 10 ευρώ το μήνα συν το ΦΠΑ.

Μην αφήνεις στο σπίτι σου στο έλεος των κακοποιών.  Κάλεσε μας στο 210-4402222 για να έρθουμε στο χώρο σας να κάνουμε τη σχετική μελέτη και να σου δώσουμε την προσφορά μας η επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας για περισσότερες πληροφορίες www.synagermoispitiwn.gr  Έχουμε συστήματα ασφαλείας πιστοποιημένα, με γραπτή εγγύηση και με υποστήριξη 24 ώρες.

Οι συναγερμοί σήμερα έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο και μπορούν να μας παρέχουν απεριόριστες υπηρεσίες που συμπεριλαμβάνονται μέσα στο συναγερμό. Όλες οι υπηρεσίες μας παρέχονται εντελώς δωρεάν όπως απομακρυσμένη όπλιση του συναγερμού, κουμπί προσωπικής απειλής, ιατρική βοήθεια, πυροσβεστική σε περίπτωση φωτιάς και Αστυνομία σε περίπτωση απόπειρας διάρρηξης.

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σας ονομάζομαι Άννα Συνοδινού είμαι κάτοικος Μάνδρας Αττικής και προ ημερών έπεσα θύμα διάρρηξης στο σπίτι μου. Δυστυχώς έλειψα για λίγες ώρες και όταν γύρισα βρήκα το σπίτι μου λεηλατημένο. Δεν μου είχανε αφήσει τίποτα εντελώς. Εκτός από όλα τα άλλα μου πήραν τα χρυσαφικά που είχανε συναισθηματική αξία, μου πήρανε μια τηλεόραση το laptop μου και λίγα χρήματα που είχα στο σπίτι. Ποτέ μου δεν είχα σκεφτεί να τοποθετήσω ένα σύστημα ασφαλείας, δυστυχώς ήμουνα και εγώ από αυτούς που έλεγαν σιγά μην πάω να πληρώσω και να βάλω συναγερμό στο σπίτι μου, πίστευα πως ποτέ δεν θα με κλέψουν. Δεν είναι όμως έτσι παιδιά τοποθετήστε όλοι συστήματα ασφαλείας στο σπίτι σας για να μην τραβήξετε αυτό που τράβηξα εγώ. Δεν είναι αυτά που μου πήραν από το σπίτι είναι όλη αυτή η αναστάτωση που μου κάνανε και το ψυχολογικό που δεν μου φεύγει από το μυαλό. Ούτε στο σπίτι να κάτσω θέλω, ούτε να φύγω να πάω στη δουλειά μου ενώ σκέφτομαι όλη μέρα στη δουλειά μου αν γυρνώντας θα βρω ξανά πάλι το σπίτι μου να είναι όπως το άφησα. Αμέσως την επόμενη μέρα αφού με κλέψανε τοποθέτησα σύστημα συναγερμού, το ψυχολογικό όμως δεν φεύγει. Τοποθετήστε όλοι σας συστήματα συναγερμού στο σπίτι σας ή στο κατάστημά σας για να είστε σίγουροι ότι θα υπάρχει ασφάλεια στο σπίτι σας δεν θα κινδυνεύετε από τους διαρρήκτες και δεν θα πάθετε πότε το ψυχολογικό που έπαθα εγώ. Ένας συναγερμός μπορεί να σας προστατεύσει και όταν είσαστε μέσα στο σπίτι αλλά και όταν απουσιάζετε από αυτό. Επίσης σας δίνει τη δυνατότητα να τον οπλίζεται και να τον αφοπλίζετε και από μακριά από το κινητό σας. Δυστυχώς δεν τα ήξερα όλα αυτά αλλά τα έμαθα μετά από το μεγάλο κακό που έπαθα. Επιπλέον ξέχασα να σας πω ότι μπορούμε να συνδέσουμε το συναγερμό μας σε ένα κέντρο λήψης σημάτων συναγερμού με ένα πολύ χαμηλό κόστος. Το κέντρο θα μας παρέχει απεριόριστες υπηρεσίες και σε περίπτωση απόπειρας διάρρηξης το κέντρο ειδοποιεί την αστυνομία που σε λίγα λεπτά μπορεί να βρίσκεται στο χώρο μας για δει τι ακριβώς συμβαίνει.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα συστήματα συναγερμού σήμερα μπορούν να μας Παρέχουν αξιόπιστη προστασία στο σπίτι μας και στον επαγγελματικό μας χώρο.
    Ένα σύστημα ασφαλείας για ένα σπίτι έως 80 τετραγωνικά δεν ξεπερνά το κόστος τον 700 ευρώ και μπορεί να καλυφθεί όλο το σπίτι μπαλκονόπορτες κεντρική πόρτα με παγίδες και ραντάρ εξωτερική σειρήνα και εσωτερική σειρήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ασφάλεια ενός συστήματος συναγερμού στο σπίτι σας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων της ποιότητας του συστήματος, της εγκατάστασης και της συντήρησης του, καθώς και των προφυλάξεων που λαμβάνετε εσείς ο ίδιος για την ασφάλεια του σπιτιού σας. Ένα καλά σχεδιασμένο και εγκατεστημένο σύστημα συναγερμού μπορεί να αυξήσει σημαντικά την ασφάλεια του σπιτιού σας, καθώς παρέχει προειδοποίηση σε περίπτωση εισβολής ή άλλου είδους κινδύνου. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα σημεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη:
    Ποιότητα συστήματος: Επιλέξτε ένα σύστημα συναγερμού από αξιόπιστο κατασκευαστή και βεβαιωθείτε ότι είναι κατάλληλο για τις ανάγκες σας.
    Εγκατάσταση: Η εγκατάσταση του συστήματος πρέπει να γίνει από επαγγελματία με εμπειρία στον τομέα, ώστε να εξασφαλιστεί η σωστή λειτουργία του.
    Συντήρηση: Το σύστημα πρέπει να ελέγχεται και να συντηρείται τακτικά για να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία του.
    Προφυλάξεις: Πέρα από το σύστημα συναγερμού, είναι σημαντικό να λαμβάνετε και άλλες προφυλάξεις για την ασφάλεια του σπιτιού σας, όπως η ενίσχυση των κλειδαριών, η χρήση αισθητήρων φωτιάς και καπνού, και η εγκατάσταση κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης (CCTV).
    Τέλος, να λαμβάνετε υπόψη ότι κανένα σύστημα δεν μπορεί να εγγυηθεί απόλυτη ασφάλεια, αλλά μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου εισβολής ή άλλων απειλών. Το κατάστημα συναγερμών σπιτιού www.synagermoispition.gr είναι δίπλα σας αν έχετε σκεφτεί να τοποθετήσετε συναγερμό στο χώρο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή