Labels

Τι συναγερμό να επιλέξω


Όταν έρθει η ώρα για να αποφασίσουμε τι σύστημα συναγερμού θα βάλουμε στο σπίτι μας, βρισκόμαστε μπροστά στο μεγάλο δίλημμα...ποια εταιρεία πρέπει να επιλέξουμε για να μας τοποθετήσει ένα σύστημα ασφαλείας.

Εταιρείες υπάρχουν πολλές σε όλη την Αττική και καλές και κακές. Φυσικά Θα μου πείτε και που να ξέρω εγώ ποιά είναι η καλή και ποιά η κακή; Το ίδιο ερώτημα είχα και εγώ, έψαξα από δω έψαξα από κει και τελικά συμβουλεύτηκα ένα φίλο μου ηλεκτρονικό που μου είπε να κάνω τα εξής απλά βήματα. Να βρω μια εταιρεία συναγερμών που πρώτον να έχει άδεια παροχής υπηρεσιών ασφαλείας, δεύτερον κατά προτίμηση να είναι στην περιοχή μου γιατί αν μου τύχει κάτι να μπορώ άμεσα να τους βρω και τρίτον να έχουν αξιόπιστα και επώνυμα προϊόντα συναγερμών. Πράγματι ακολούθησα πίστα τα βήματα, όπως μου είπε ο φίλος μου και κατέληξα στην Εταιρεία www.synagermoi-spition.gr Μια αξιόπιστη εταιρεία συστημάτων συναγερμού για σπίτια με πολύ δυνατό όνομα και πάντα δίπλα στον πελάτη από το 1998 και με την απαιτούμενη άδεια από την Αστυνομία για της υπηρεσίες που προφέρει.

Τα λόγια είναι λίγα για αυτούς τους εξαιρετικούς ανθρώπους που από την στιγμή που τους πήρα τηλέφωνο ήταν πρόθυμη να με εξυπηρετήσουν και αμέσως την επόμενη μέρα ήρθαν  στο σπίτι μου για μελέτη. Τα συμφωνήσαμε γιατί οι τιμές τους ήταν εξαιρετικές, με γραπτή εγγύηση ο συναγερμός και 24ωρο service αν χρειαστεί. Την επόμενη μέρα ήρθαν δύο τεχνικοί ηλεκτρονικοί και μου εγκατέστησαν το σύστημα ασφαλείας στο σπίτι μου. Ενώ στη συνέχεια μου πρότειναν να συνδέσω τον συναγερμό σε ένα κέντρο λήψης σημάτων. Σε αυτή την περίπτωση το συγκεκριμένο κέντρο παρακολουθεί το συναγερμό μου 24 ώρες την ημέρα και σε περίπτωση συναγερμού ειδοποιεί την αστυνομία και φυσικά εμένα ή τους ανθρώπους που έχουμε δώσει τα τηλέφωνα ανάγκης. Επίσης εκτός από την αστυνομία ειδοποιεί ασθενοφόρο και πυροσβεστική.

Ακόμα και να δεχόμαστε απειλή στο σπίτι μας που μένουμε μπορούμε να πατήσουμε ένα ειδικό κουμπί που λέγεται προσωπική απειλή και τότε το κέντρο ειδοποιεί τις αρχές ότι αυτή την στιγμή κινδυνεύουμε. Ενώ έχουμε και άλλες πολλές υπηρεσίες που είναι δύσκολο να σας το εξηγήσω από εδώ. Τώρα το κόστος για τη σύνδεση στο κέντρο μου είπαν ότι είναι 10 ευρώ το μήνα συν το ΦΠΑ. Με λίγα λόγια μου προστατεύουν το σπίτι με ένα πολύ χαμηλό κόστος σε σχέση με αυτά που μου προσφέρουν.

Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, Λένα Χρυσικού

1 σχόλια:

  1. Οι συναγερμοί είναι απαραίτητη σε κάθε σπίτι για να μπορεί να είναι ασφαλής η οικογένειά μας αλλά και το σπίτι μας.

    Ένα σύστημα συναγερμού για ένα σπίτι έως 100 τετραγωνικά δεν ξεπερνά τα 500 ευρώ και σε ασύρματο συναγερμό αλλά και σε καλωδιακό μαζί με την τοποθέτηση.

    Η επιτυχία είναι να βρούμε τη σωστή εταιρεία που έχει την ανάλογη εμπειρία στις τοποθετήσεις συναγερμών και να είναι επαγγελματίες.

    Όλο το μυστικό είναι στην εγκατάσταση όσο και αξιόπιστο να είναι ένα σύστημα ασφαλείας αν δεν τοποθετηθεί σωστά τότε δεν έχει κανένα νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή