Labels

Συμβουλές για να νοιώθουμε ασφαλείς στο σπίτι


                                                      

Η  άνεση του να  μένει κάποιος μονός του σε ένα σπίτι είναι κάτι που αναζητούν   πάρα πολύ στη ζωή τους  . Είναι αυτό το υπέροχο συναίσθημα της ελευθερίας , της ανεξαρτησίας και της ηρεμίας  που  μπορεί να βρει κάποιος στην θαλπωρή  του σπιτιού του.

Πόσο ασφαλείς όμως είναι όταν  μένει  κάποιος μονός  ;

Παρακάτω θα βρείτε 5 εύκολους τρόπους που θα σας βοηθήσουν  έτσι ώστε το να μένεις μονός στο σπίτι   είναι υπέροχο  και ασφαλές .

1 Οι  κοινωνικότητα που μπορούμε να αναπτύξουμε με τους ανθρώπους που μένουν κοντά μας εκτός από χαρά μας δίνουν την δυνατότητα να έχουμε περισσότερα μάτια στραμμένα στο σπίτι μας έτσι ώστε ανά πασά ώρα και στιγμή μας τύχη κάτι να μπορεί και κάποιος άλλος να βοηθήσει .

2. Πόσες φόρες δεν πεταχτήκαμε για λίγο στον κοντινό μας φούρνο η περίπτερο και αφήσαμε  ξεκλείδωτα την πόρτα μας γιατί δεν θα αργούσαμε ;

Ποτέ δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ποιος μπορεί να μας παρακολουθεί κατά τις διάρκεια της ημέρα ενώ έχει εντοπίσει πως μένουμε μόνοι μας  έτσι ώστε να μπει στο σπίτι μας ακόμα και σε αυτά τα 5 λεπτά που θα λείπουμε .

3.Ειναι υπέροχο να μένεις σε ένα χώρο που πάντα θα είναι γεμάτο με το φως της ημέρας απολαμβάνοντας τον καφέ σου  και κοιτάζοντας έξω από το παράθυρο. Πόσο σίγουρο είναι όμως πως δεν απολαμβάνει και κάποιος επίδοξος διαρρήκτης το δικό μας χώρο αφού εμείς έχουμε συνεχεία τις κουρτίνες τραβηγμένες; Έτσι λοιπόν καλό θα είναι  πάντα  να έχουμε καλυμμένα με της κουρτίνες τα παράθυρα μας έτσι ώστε να μην επιτρέπουμε την  ορατότητα από έξω ,μέσα .

4. Η σύγχρονη ζωή, μας έχει οδήγηση σε μια έξαρση κοινωνικής  δικτύωσης κάνοντας μας κάθε ώρα και λεπτό να ανακοινώνουμε στα social media κάθε ευχάριστη στιγμή της ζωής μας κάνοντας μας έτσι εύκολο στόχο αφού δίνουμε άθελα μας της απαραίτητες πληροφορίες της καθημερινότητας μας σε οποίον επιθυμεί κακόβουλα να γνωρίζει .

5. Εάν έχει πέσει στην αντίληψη μας  πως είμαστε  στόχος η φοβόμαστε  πως μπορεί να γίνουμε  κάποιον επίδοξων διαρρηκτών απευθυνόμαστε  πάντα σε εμπείρους –εμπίστους τεχνικούς που μπορούν να μας συμβουλέψουν  για τους τρόπους που μπορούμε να θωρακίσουμε το σπίτι μας  τοποθετώντας τον κατάλληλο συναγερμό σπιτιού και φυσικά να τον συνδέσουμε σε ένα κέντρο λήψης σημάτων κάνοντας μας έτσι να αισθανόμαστε πιο ασφαλείς και ήρεμοι.

Σήμερα τα συστήματα ασφαλείας αν έχουν εγκατασταθεί από επαγγελματίες, μπορούν να μας παρέχουν ασφάλεια στο σπίτι μας αλλά και στον επαγγελματικό μας χώρο 24 ώρες. 


 

2 σχόλια:

  1. .Είμαι κάτοικος της Χαλκίδας και πριν από μία εβδομάδα τοποθέτησα ένα σύστημα συναγερμού στο σπίτι μου,γυρνώντας από τις διακοπές βρήκα το σπίτι μου να έχει παραβιαστεί τότε άρχισα να ψάχνω στο ίντερνετ να βρω κάποια αξιόπιστη και καλή εταιρεία και βρήκα το κατάστημα www.synagermoi-spition.gr τους τηλεφώνησα Μίλησα μαζί τους ήταν πολύ εξυπηρετικοί κλείσαμε ραντεβού να έρθουν από το χώρο να δουν το σπίτι και να μου δώσουν μία προσφορά.
    Τελικά ήρθε ο τεχνικός στο σπίτι μου ένας πολύ σοβαρός και αξιόλογος κύριος μου είπε ότι είναι πιστοποιημένος είδα τα χαρτιά του και αυτός και η εταιρεία του και στη συνέχεια μου εξήγησε τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε ώστε να υπάρχει ασφάλεια στο σπίτι μου πρότεινε να τοποθετησουμε ένα σύστημα συναγερμού με παγίδες σε όλες τις πόρτες και στα παράθυρα με ανιχνευτές κίνησης και σειρήνα εξωτερική και εσωτερική. Αφού συμφωνήσαμε και στα χρήματα κλείσαμε εκ νέου ραντεβού για να γίνει η τοποθέτηση του συστήματος ασφαλείας τελικά μετά από δύο μέρες ήρθαν οι τεχνικοί της εταιρείας μου τοποθέτησαν το συναγερμό έγιναν όλα έτσι όπως ακριβώς μου είχαν πει Μου έκαναν επίδειξη το πώς λειτουργεί το σύστημα συναγερμού και πλέον νιώθω ασφαλής μέσα στο σπίτι μου σας προτείνω την εταιρεία συναγερμοί σπιτιών ανεπιφύλακτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα σας πριν λίγες μέρες έπεσα θύμα κλοπής στο σπίτι μου στον Κολωνό. Οι κλέφτες διέρρηξαν το σπίτι μου πρωινές ώρες, ενώ έλειπα στην εργασία μου. Όπως καταλάβατε δεν υπήρχε συναγερμός, δεν υπήρχε πόρτα ασφαλείας και γενικά δεν είχα πάρει κανένα μέτρο προφύλαξης, το σπίτι ήταν στο έλεος του Θεού, και δυστυχώς το διέρρηξαν και μου πήραν αρκετά πράγματα. Έκανα μια έρευνα αγοράς για να τοποθετήσω ένα σύστημα συναγερμού. Φώναξα δύο με τρεις εταιρείες από το χώρο και δεν μπορώ να πω οι άνθρωποι ήταν αξιόλογοι και επαγγελματίες, ενώ οι δύο μου είπαν να βάλω ασύρματο συναγερμό, ο τρίτος μου είπε να βάλω καλωδιακό γιατί δεν υπήρχε καμία προεγκατάσταση στο σπίτι. Και στις δύο περιπτώσεις μου είπαν ότι οι συναγερμοί είναι αξιόλογοι. Θα ήθελα σας παρακαλώ αν έχετε την ευγενή καλοσύνη, γιατί από ότι βλέπω στο blog σας, πολύς κόσμος θέτει ερωτήματα και πέρνει απαντήσεις σχετικά με τα συστήματα συναγερμών. Θα ήθελα σας παρακαλώ να μου προτείνετε τι συναγερμό να βάλω στο σπίτι μου ασύρματο η ενσύρματο;
    Σας ευχαριστώ, Πάρης Κουκουλόπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή